Telekom îți dă reducere la abonamente ca să uiți de supărări

de: George Stanciu
07 03. 2018

Telekom a trecut de episodul în care le-a picat o parte din rețea, iar acum vrea să-ți ofere câteva beneficii, ca să treci și tu peste asta.

Cu siguranță știi deja, mai ales dacă ești abonat Telekom, că rețeaua a avut probleme pe 5 martie. S-a scris despre asta și s-a și glumit, iar acum a venit și răspunsul operatorului telecom. Aceștia au luat act de nefuncționarea serviciilor, astfel că vor să își răscumpere, atât cât se poate, greșeala.

Indiferent că ești abonat persoană fizică sau reprezinți o companie, vei primi o reducere la prima factură lunară emisă începând cu 11 martie. Astfel, vei primi o reducere echivalentă unei zile de abonament.

Și dacă folosești servicii preplătite vei beneficia de un bonus din partea Telekom. Astfel, vei primi credit suplimentar care echivalează consumului mediu zilnic, raportat la nivelul bazei de clienți. Creditul va fi oferit tot începând cu data de 11 martie. Ambele reduceri sunt oferite automat de companie, așa că nu e nevoie să faci tu ceva pentru a beneficia de ele.

Dacă ai abonament, începând cu data de 2 aprilie, vei mai primi un bonus de minute, SMS și date nelimitate național, pe care le vei putea folosi 30 de zile începând de la data activării. Partea bună e că le poți activa începând cu orice dată vrei, dar trebuie să ții cont că bonusul expiră la final de an.

Dacă ești client-companie și ai deja oferta Freedom cu beneficii nelimitate, primești un SIM gratuit cu 2 GB de trafic de internet, valabil 30 de zile. Pentru a primi SIM-ul, trebuie să mergi în orice magazin Telekom, până la final de 2018.

Vizavi de incidentul de pe 5 martie, reprezentanții Telekom România au declarat că: ”situația a fost cauzată de un echipament care a cedat, în contextul mai larg al unor lucrări de modernizare și de creștere a capacității rețelei mobile. În următoarea perioadă, specialiștii noștri vor continua să monitorizeze îndeaproape toți parametrii rețelei. Folosim acest prilej să mulțumim clienților noștri pentru răbdare și pentru susținerea echipelor tehnice care au depus eforturi uriașe pentru rezolvarea problemelor.”